می تواند به بهبود GFR دیالیز 14
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند به بهبود GFR دیالیز 14می تواند به بهبود GFR دیالیز 14

"من یک بیمار از بیماری کلیه پلی کیستیک هستم، کمک به توضیح آنچه شما می توانید کمک به بهبود خود را GFR دیالیز 14؟ با تشکر از شما." در واقع، ما این سوال چند بار دریافت کرده است. بنابراین، در اینجا، ما تجزیه و تحلیل عمیق ارائه دهد. من امیدوارم که واقعا کمک می کند!

می تواند به بهبود خود را GFR دیالیز 14 از بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کند؟ متاسفانه، پاسخ منفی است. »چرا؟ در واقع، به جز برای درمان بیماری کلیه، دیالیز، یک شکل از درمان جایگزینی کلیه به جای عملکرد کلیه،" چگونه به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است.

تحت این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند زنده بماند. متوسط ​​امید به زندگی در حدود 3-5 سال است. با این حال، این درمان می تواند صدمه به کلیه ها بهبود نمی بخشد. بنابراین، حتی درمان تحت، SCF عملکرد کلیه خود را هنوز هم تدریج کاهش می یابد خواهد شد.

بنابراین، وجود دارد هر راه می توانید GFR 14 بیماری کلیه پلی کیستیک خود را بهبود بخشد؟

با توجه به پیشرفت مداوم علوم پزشکی مدرن است. ما در حال حاضر توسعه این نوع از درمان، شناخته شده به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,بیماری کلیه پلی کیستیک,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815